Suomen Connemarayhdistys ry

Eternal Flake 19 C (Symphatil Hazy Becks 12 C – Apris Caroliina 150 C – Ardnasillagh O’Flaherty 5 C)
  • perustettu 1984, jäseniä vuosittain noin 100
  • tarkoituksena kehittää ja tehdä tunnetuksi Suomen connemaraponikantaa sekä käyttö- että jalostusponina
  • julkaisee jäsenlehteä, joka tällä hetkellä ilmestyy kerran vuodessa. Jäsentiedotteita julkaistaan tarvittaessa.
  • järjestää rotunäyttelyitä, koulutustilaisuuksia, jäsenmatkoja ym. tapahtumia
  • palkitsee vuosittain parhaiten menestyneet ponit kilpailuissa ja näyttelyissä
  • tekee yhteistyötä muiden rotuyhdistysten kanssa, mm. Poninäyttelyn järjestäminen ja PoniBreeders
  • Suomen Hippos ry:n, PONY:n ja International Committee of Connemara Pony Societies’n jäsen
  •  järjestämässä PoniBreeders -kilpailua Suomessa syntyneille 5-6 -vuotiaille poneille
  • vuosittainen Connemara Cup-pistekilpailu jäsenille

Connemarauutiset -jäsenlehti ja jäsentiedotteet

Vuonna 2021 Connemarauutiset ilmestyy kaksi kertaa. Seuraava Connemarauutiset julkaistaan kesällä 2021. Jäsenlehteä koskevat kyselyt nettisivut.connemara (at) gmail.com

Jutut toimitetaan sähköpostin liitteenä ilman muotoiluja. Tekstin voi myös liittää sähköpostiin suoraan. Erota kappaleet toisistaan tyhjällä rivillä. Jos teksti on pitkä, tee muutama väliotsikko. Muista myös kuvatekstit mikäli haluat sellaisia jutun kuvien yhteyteen. Kuvat toimitetaan mahdollisimman isoina tiedostoina. Kirjoita kuviin kuvatekstit, joista käyvät ilmi kuvassa esiintyvien ihmisten ja ponien nimet. Kännykällä otettuja kuvia on mahdollista julkaista lehdessä, mutta niiden koko jää erittäin pieneksi. Huom! Kaikkiin julkaistaviin kuviin tulee olla kuvaajan lupa!

Johtokunta toivoo, että kaikki jäsenet, joilla on sähköposti käytössään ilmoittaisivat osoitteen jäsensihteerille. Näin säästetään jäsentiedotteen osalta postikuluja ja tiedonkulku nopeutuu. Myös esim. muiden rotuyhdistysten järjestämistä tapahtumista, esim. näyttelyistä tai kilpailuista voidaan tiedottaa nopeimmin sähköpostilla.

Huom! Korvaa sähköpostia lähettäessäsi osoitteiden (at) merkillä @

Connemarauutiset-jäsenlehti