Liity jäseneksi

Liity jäseneksi aktiiviseen rotuyhdistykseen

Meitä on vuosittain iso porukka connemaraponin ystäviä ja muodostamme yhdessä myös aktiivisen sosiaalisen median yhteisön, josta saa hyödyllistä tietoa rotua koskevissa asioissa. Connemaran ystäviä voit tavata yhdistyksen järjestämissä tapahtumissa, kuten connemaratreffeillä, jossa pääset tutustumaan myös kasvattajiin. Jäsenenä saat osallistumisoikeuden Connemara Cup -pistekilpailuun sekä myös connemaraponien mestaruuskilpailuihin, jonka lisäksi yhdistys palkitsee kilpailuissa ja näyttelyissä menestyneet ponit ja ratsastajat kiertopalkinnoin. Yhdistys palkitsee myös menestyksekkäimmät kasvattajat kiertopalkinnoilla.

Yhdistys julkaisee jäsenilleen jäsenlehteä, joka ilmestyy ja postitetaan kaksi kertaa vuodessa. Jäsentiedotteita julkaisemme tarpeen mukaan painettuna lehtisenä tai tiedotteina sähköpostitse suoraan jäsenille.

Suomen Connemarayhdistys ry:n jäsenenä pääset mukaan rotunäyttelyyn ja ratsastusluokkiin ja jäsenet saavat myös alennusta osallistumismaksuista.

Rockfield Arctic Glow, Kuva: Kaisa Kukkanen

Jäseneksi liittyminen on helppoa!

Maksa vuosittainen jäsenmaksu Suomen connemarayhdistys ry:n tilille:
IBAN FI23 5750 0120 0220 00.

Uusi jäsen: Laita maksuun viestiksi nimesi ja osoitteesi sekä ”jäsenmaksu (vuosi)”.
Vanha jäsen: Käytäthän maksaessasi viitenumeroa 100515, mikäli osoitteesi ei ole muuttunut.

Yhdistys ei jatkossakaan lähetä maksulomaketta vuosittain jäsenille, vaan jäsenmaksu on maksettava omatoimisesti. Siitä kuitenkin muistutetaan Connemarauutisten vuoden viimeisessä numerossa.

Jäsenmaksut vuonna 2024

Varsinainen jäsen
  • 18 v. ja vanhemmat: 35€
  • alle 18 v: 25€
Perhejäsenet 10€
Kannattajajäsenet 83€
Ainaisjäsen 400€
  • Varsinainen jäsen voi halutessaan anoa ainaisjäsenyyttä yhdistyksen johtokunnalta.

Mikäli maksun kanssa tulee ongelmia tai et ole varma sen perille saapumisesta, ota yhteyttä rahastonhoitajaan, jonka yhteystiedot löytyvät yhteystiedot-sivulta. Kun olet maksanut jäsenmaksun, ilmoitathan johtokunnalle myös sähköpostiosoitteesi, niin tiedotteet löytävät perille.

Tervetuloa jäseneksi!