Liity jäseneksi

Rockfield Arctic Glow 263 C (Atlantic Ace – Rockfield Scaramé 152 C – Kåsta Scaramouche 2 C)
  • Jäsenlehti kaksi kertaa vuodessa
  • Osallistumisoikeus Connemara Cup-pistekilpailuun
  • Kiertopalkinnot kilpailuissa ja näyttelyissä menestyneille poneille
  • Pääset mukaan rotunäyttelyyn ja ratsastusluokkiin, jäsenet saavat myös alennusta näyttelymaksuista
  • Kiertopalkinto menestyksekkäimmälle kasvattajalle
  • Jäsenmatkoja, koulutustilaisuuksia
  • Neuvontaa rotua koskevissa asioissa

Jäseneksi liittyminen on helppoa!

Maksa vuosittainen jäsenmaksu Suomen connemarayhdistys ry:n tilille IBAN FI23 5750 0120 0220 00.

Uusi jäsen: Laita maksuun viestiksi nimesi ja osoitteesi sekä ”jäsenmaksu (vuosi)”.
Vanha jäsen: Käytäthän maksaessasi viitenumeroa 100515, mikäli osoitteesi ei ole muuttunut.

Yhdistys ei jatkossakaan lähetä maksulomaketta vuosittain jäsenille, vaan jäsenmaksu on maksettava omatoimisesti. Siitä kuitenkin muistutetaan Connemarauutisten vuoden viimeisessä numerossa.

Jäsenmaksut vuonna 2024:

• Varsinaiset jäsenet
    • 18 v. ja vanhemmat: 35 €
    • alle 18 v: 25 €
  • Perhejäsenet 10 €
  • Kannattajajäsenet 83 €
  • Varsinainen jäsen voi halutessaan anoa ainaisjäsenyyttä yhdistyksen johtokunnalta. Ainaisjäsenmaksu on 400 €
  • Mikäli maksun kanssa tulee ongelmia tai et ole varma sen perille saapumisesta, ota yhteyttä rahastonhoitajaan, jonka yhteystiedot löytyvät yhteystiedot-sivulta.
Tervetuloa jäseneksi!
Symphatil O’Malley 29 C (Ashfield Cathal Crobdhearg 20 IC – Symphatil Irish Mist
204 C – Symphatil Hazy Becks 12 C)